♡ Födelsedagsfika

Igår blev morsan i den här familjen ytterligare ett år äldre.. Närmar mig alltså 30 mer o mer! ;)
Hade en riktigt bra och mysig dag, blev väckt på riktigt av barnen, som kom in o sjöng för mig med egen gjorda kort, o fina örhängen i present! ♡♥♡ Älskade gotroll! 
Vi åt frukost i lugn och ro, o mös riktigt.. Edwin var dock riktigt trött, han är inte riktigt van att storasyster river upp han på morgonen!;-)
 
Vid lunchtid dök min BFF, Tina upp med syster och Alfons! :) O styrde upp god lunch, värsta lyxen! ♡
 
Vid två började det trilla in fina vänner, och familj..  O det fortsatte hela dagen! ♡
Tusentack till er som kikade hit, och till er som hörde av er på ett eller annat vis! Det värmer verkligen! ♡
Var helt slut och tvärsomnade helt ovaggat igårkväll! ;-)
 
Hade dessutom turen att få sovmorgon, ända till halv elva idag.. Lowa är Världens Bästa hon!! ☆★☆
O idag har verkligen inte gjorts många knop, Pyjamas o film i soffan bra länge.. 
Efter middagen tog dock jag o Lowa en tur, for och pantade all pant hon samlat ihop, för att dryga ut sin semesterkassa! ;) O fy tusan så mycket burkar! :-P
Men väldigt nöjd o glad dotter!:) 
 
Har längtat efter tjälaknul rätt länge nu, sen sist vi åt det typ.. ;-) Så efter dagens middag slängde jag in en i ugnen.. Blir toppen att äta till helgen det! Med champinjonsås, gelé och klyftpotatis! ;-)
 
Trots dagens mastodont sovmorgon, är jag svintrött och somnar nog fasen närsomhelst! O lika bra är väl det, är ju en dag imorgon också! 
 
 
 
Godingar!! ♡♥♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0