♡ Nööjd

Kikade precis in på fejsbook sidan, som fotografen som tog gravid bilder på mig har.. O vet ni!? Jag är sjukt nöjd med dom flesta fotona!! :) Sjukt osvenskt jag vet,  meeen så ere iallafall! ;) Ni som vill kan ju söka på Fotograf Natalie Salomons,  oss går ni in o gillar sidan! Ge henne lite reklam för sjutton! Sjukt trevlig, gullig och duktig tjej! Hemsidans adress har jag dock inte i huvudet, men googla vettja! :)
 
 
Idag har vi spenderat dagen tillsammans med underbara vänner, nere vid sjön.. Underbar! ♡ O till o med jag doppade mig!;)
 
Har skickat karln på stråket ikväll, känns som att det är nog sista chansen för han, innan bebis kommer! O ja, självklart är han nykter! Varken han eller jag är ju dum.. Hoppas på att han har en trevlig kväll! ♡ 
 
Imorgon ska vi grilla hos Pappa och Karin, det ska bli trevligt! Ere finväder far vi nog i hyfsad tid för bad också.. :)
 
Nu ska här sovas, värmen tar ju knäcken på en..
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0