♡ Basse on Tour och 3D ultraljud

Idag åker jag och barnen och hälsar på mormorn, i stugan.. Över dagen! Ska på Fröjdholmen, o kika också.. Där Basse on Tour kommer hålla till! :) 
Här är grått, men i Älven sken solen, så vi håller tummarna! ;)
 
Besöket hos barnmorskan/läkaren igår gick väl bra.. Hade alldeles för lågt järnvärde dock.. Bebisen mådde dock bra! Är en stoor bebis, och det skrämmer mig. +26% nu.. ujuj! Nytt tillväxt ultraljud redan om två veckor..
 
Själva ultraljudet gick dock kalasbra och tack vare att jag har en grym läkare, en gnutta tur,  mycket fostervatten, och att ultraljudsapparaten var sprillans så blev det 3D ultraljud!! Jisses så fränt!!! :) Ser verkligen ut att bli en kopia av sina syskon!!! ♡♥♡
 
3D ultraljud kommer ej finnas/gå att göra i Östersund fortsättningsvis heller dock.. Utan tydligen så om man har tur, när apparaten är ny så finns 3D programmet kvar, en kort tid! Vilket min läkare visste, dock inte barnmorskan.. Såå, jag hade helt enkelt en jävla tur! O läkaren var glad att hon fick leka, o pröva!! :)
 
 
Näe, nu måste vi göra oss iordning!! 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0