♡ Bokat

Jisses, jag pratade med syrran ikväll.. o vi bokade flygbiljett för Lowa ner till henne!! :-O
Hönsig som man är,så undrar jag vad jag gett mig inpå? Ska min lilla tjej ut och flyga själv!?  Ojoj, jag är fasen nervös..  Dessutom blir hon ju borta Lördag, till torsdag! Faasen, det är ju skitlänge utan min lilla tjej! ♡♥♡
Hon längtar dock som en tok, o tycker allt ska bli toppen! Få åka själv till mostern, o ha riktigt mycket kvalitetstid med henne. Heelt själv! Åh, min lilla tjej! ♡
Hem blir det tåg för Stortjejen, men tillsammans med mostern då! För då kommer ju hon upp/hem!!! :-)
 
Tur mamman i huset har några veckor att förbereda sig på.. ;-)
 
 
Älskade ungar! Jag önskar på ett sätt att jag kunde stoppa tiden. Det går ju så fort, och dom blir stora.. Samtidigt som jag blir glad,o alldeles varm i hjärtat av att se hur dom utvecklas.. Ojoj.. 
 
Näe, nu ska här sovas! Imorgon ska vi dejta min astuffa vän Ida, o hennes Tintin! Det ska bli rooligt! ♡ Ida är förövrigt grym,i helgen genomförde hon Vätternrundan, o har alltså med det avklarat genomfört Klassikern.. Sjukt bra gjort, och jag är iallafall grymt imponerad!  :)
 
 
 
 
Älskade, underbara Lilla tjej!!! ♡♥♡♥
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Anonym

Astuff kan du vara själv<3 men tack, jag är rätt nöjd faktiskt, vem hade trott det för några år sedan? Även att Daniel presenterade sig för Lowa som Tintin, ha ha ha😊 nästa gång måste det bli en längre träff!

Svar: Haha, ja Lowa hade rätt roligt åt det också! " Mamma, han sa även TinTin.. " haha.. :)
Joanna

2014-06-27 @ 11:55:25
URL: http://www.idabergochdjupadalar.blogspot.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0