♡ Kalashelg!

I lördags åkte jag o barnen in och grattade Eva Britt, min morbrors fru! Hon fyllde nämligen 50 igår, men drog då till Turkiet.. Så vi firade henne lite i lördags.. God mat o tårta bjöds det på där! Tack för en mysig dag.. ♡ Fick återigen bevisats för mig, huur jäkla dålig jag är på att hitta.. Jisses alltså! Det är ju en jäkla tur att Lowa har ett grymt lokal sinne, o minne! Den ongen hittar tamigtusan överallt.. Till mitt försvar måste jag ju säga att vi var på Körfältet, o allt ser ju precis likadant ut! ;) 
 
Näe vi for från kalasandet hade vi ingen lust att åka hem,så det blev en blixtvisit hos familjen Gälliner! ♡ Till Lowas stora glädje.. Hon och Izabella har verkligen en fin och speciell relation! ♡ Edwin var dock otroligt blyg, o skulle mest myysa i mammans famn, men lekte litegrann med Cornelia iaf!:)
 
Jag och Lowa har ätit sena och mysiga middagar i soffan,på tumanhand och haft riktigt mysigt.. Pappan kom dock hem redan vid nio i Lördags kväll,så han fick också vara med och lördagsmysa! ♡
 
Igår var vi ut på lite turné,först med lek och bus hos farfarn och Eva! ♡ Hade turen att vi dök in mitt i ett pajbak!;) Målet med turnén var att gratta Ingrid i Orrviken,  men precis när vi var på väg så ringde Pappa och sa att vi skulle fika hemma hos henne klockan 18.. Vi var dock på väg redan vid tolv, så då fick vi roa oss med annat! For till momman i Krokom o sa Hej efter farfarn.. Sen åt vi middag i Dvärsätt,  hejjade på Persson/Olovsson en snabbis innan vi till sist slöt upp o grattade Ingrid! ♡
Gofika och lite trevligt surr! 
 
Idag kör vi hemma dag, Big Time! Så jäkla skönt!  Dessutom skiner solen, o det är kalasväder! :) Påbörjade ju operation Sovrum i fredags,  o tänkte försöka fortsätta idag! Eftersom det är kalasväder ska jag även försöka tvätta så mycket som möjligt också,  torkar ju snabbt o bra ute! :-) Önskar bara att vi haft en riktig torkvinda också!  Ska göra klart veckohandlingen också, så Jesper kan hämta det imorgon.. Smidigare kan det ju omöjligt bli! :)
 
I övrigt i veckan har vi lite blandat på schemat.. Dock inte enda sjukhusbesök! Wiiihoooo! :)
På torsdag väntar ett besök på Djungelhuset,  avslutning med Kyrkis/Familjecentralen.. Det ser vi framemot,o jag tror det blir riktigt roligt o trevligt! :)
 
O på fredag vankas det 30 årskalas för föräldrarna här hemma! Kidsen får va hemma med Farfarn& Eva.. Ska bli roligt att gå ut tillsammans, o utan barn! Joohoo, så får man både tycka och säga! 
Är dock lite bekymrad över vad tusan jag ska ha på mig för kläder!? Är sjukt klädlös redan innan,o framförallt nu när man dessutom är tjock.. Pyjamas eller morgonrock är väl kanske okej? Eller är det någon som vet vart man kan köpa en fin och framförallt jävligt billig klänning? Typ en sån Maxi klänning!?
 
 
En konstig o inte allt för trevlig odör, har här börjat spridas om vår lilla solstråle.. Känns som man kanske skulle ha gjort något åt det!
 
Om knappt två veckor går Lowa på sommarlov!! Yeey! ♡
 
Hoppas verkligen på att jag lyckas roa och stimulera henne i 10 veckor!
 
 

Era tankar..
Postat av: mamma

Hej gumman, låter som en trevlig helg :-) (E-B fyller 50 på onsdag å brorsan idag ;-) nåja..Lowa får gärna tillbringa några dagar med mig, jag har semester efter midsommar.Kan oxå tänkas jag har en klänning du kan ha på fredag, hör av dig isf. I morrn tis åker jag till S-holm igen på konferens,ja de e mycke flygning nu,toppen så som jag gillar de :-/ , hörs nåt på onsdag,puss puss <3

2014-06-02 @ 20:08:45

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0