♡ Känslan

När man liksom känner sig som världens sämsta morsa.. fy faan.
 
Hade en toppen mysig och trevlig förmiddag.. Bus och surr med andra trevliga föräldrar! Alltid kul att stifta nya bekantskaper.. :)
 
Var ute hela eftermiddagen, o avslutade dagen med att grilla! Mumma det! Jag skulle seriöst kunna leva på grillade champinjoner och majskolvar! O piggelin, samt jordgubbar förstås! Preggo cravings, eller ere bara sån jag är?
 
Nu är dock mitt goda humör som bortblåst, o jag vill verkligen bara ligga ner och grina! 
Energin är verkligen helt borta, och jag vill verkligen ingenting. 
Har bäddat ner mig i sängen, och hoppas på att kunna somna snart. Imorgon vill jag vakna glad,med energi och känna mig på topp! 
 
Vankas 30 årskalas imorgon kväll också, sjukt o sugen just nu.. Tror förövrigt att jag ska gå naken. Blir bra det!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0