♡ På plats

Nu är jag och barnen på plats ute i Orrviken!  Inpackade, och Grett!  :)
Väntar på pappan också, sen kan helgen få börja! ♡ Min absolut äldsta barndoms vän, Mikael fyller år idag också. Så vi ska dit och säga Grattis! :) Osså ska jag och Lowa till en annan fin barndoms vän,  Elin.. Hon har tagit sin examen, o ska ha lite examensfirande ikväll. Det blir nog trevligt det med! Men eftersom det inte börjar förrän vid sju, åker jag och Lowa dit själva! ♡
 
Vi har morfarns hus helt för oss själva, då dom är iväg på medelhavskryssning.. O kommer inte hem förrän nästa söndag.. Det enda som fattas nu är det fina vädret.. Komsikomsi liksom!?
 
Hann tyvärr inte med nån riktig dejt med min Ida idag, så jäkla trist!:( Men tiden räckte liksom inte till,och min stresströskel var passerad sen länge. Men en kram hanns med iallafall! ♡
 
Osså hade vi turen att få sällskap/hjälp vid handlingen på Maxi! Av Alfons med morsa! Sjukt värdefullt! ♡♥♡
 
Dax för byte av bajsblöja nu, sen stö i Edwin lite käk.. Så kan vi rulla upp till Mikael o Carro! ♡
 
 
Trackback
RSS 2.0