♡ Sool

Huxflux var regnet och det gråa vädret bara borta! Wiiihoooo! :)
 
Kunde ju t.om hänga tvätten ute! ;) Marinerat kött,och förberett majskolvar och Halloumi till kvällens grillning! ;) 
Ska leta reda på våra picknick filtar, så vi har nåt att sitta på också! ;) Också håller vi tummarna att finvädret stannar!
 
Bara LillTornadon vaknar och Lowa kommer hem,så ska vi fika mellis ute på Ballen! 
Någon som vet vart man kan köpa billiga,men fina blommor!? Skulle behöva ha nåt fint ute! Får gärna vara lättskött också! 
Billiga,fina och lättskötta blommor att ha inomhus efterlyses också.. Någon som har nå bra tips!?
 
Har förövrigt fått en rolig förfrågan idag, som jag utan att blinka sa ja till.. Nu börjar jag ju bli nervös! Men det blir säkerligen toppen! :) 
 
 
Nu ropar Lillfisen på mig, full fart igen.. ♡
 

Era tankar..
Postat av: Cissi

Plastblommor inomhus, mina orkidéer är lika fina nu som när ja köpte dom för fyra år sen. Vi jobbar mycke, å flänger när vi är lediga. Å nu förtiden så ser ju plastblommor riktigt riktiga ut. :)

Svar: Plastblommor är vad det här hemmet oxå består av! :-) bra skit det!:) Men jag känner lite att det kanske vore trevligt med nå riktiga också?:) osså tänkte jag lite att det gör väl luften bättre va? :-/
Joanna

2014-06-11 @ 14:40:58
URL: http://cissigran.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0