♡ Tandställning

Idag har vi varit till tandläkaren, för Lowa har fått sin tandställning.. En mjuk sak, som hon i stort sett bara ska ha nattetid! För att hennes överbett ska korrigeras.. Blir nog kalasbra det! ♡ 
Nu i början ska hon ha den rätt mycket i vaket tillstånd också, för att "vänja" munnen liksom! 
 
 
I fredags var vi till Orrviken en tur,jag fick halva mig tejpad o vi fick umgås med kära vänner! ♡♥♡ MillieMakaron var som en solstråle!  Underbara lilla tjej!  
 
Helgen har varit lugn och skön! Har mest bara varit hemma och myst på. Oljat in altanen, o pysslat på nere. Så nu börjar det på att ta sig i gillestugan! Wiiihoooo! :) Har fått skrivbordet inburet o på plats också,  där jag tänkt göra pysselrum/kontor! :) Blir innanför tvättstugan, toppen det ju! Det tar tid, och komma få ta en jäkla tid också. Än så länge känner jag mig inte särskilt stressad.. Men skulle så gärna vilja ha det mesta klart o grett innan bebis kommer! Känns som att gästrummet skulle behöva bli lite personligare också, och inte bara förvaring! Mostern kommer ju att bo där lite i sommar! ♡
Men som sagt, det är ju på gång iallafall! ;-)
 
 
Igår hade pappan och Lowa kvalitetstid, o åkte lastbil heela dagen! O jag och Edwin hade turen att få kvalitetstid med våra BFFs.. Tina & Alfons var här! ♡
Välbehövligt, och otroligt värdefullt!  Fått tanka energi och bara varit! :-)
 
 
Midsommar till helgen,  Vad hittar ni på!?
 
Vi drar banne mig till Orrviken, för mys och kvalitétshäng! ♡ Brolle för mammorna också,  och det ser jag verkligen framemot! :-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Sista kortet på edwin! Men du, vilken tjejtjusare han kommer bli om 15år! ;)
Sen sjukt avis på lowa som fick åka lastbil!
Vill jag med :)
Kram

2014-06-17 @ 20:55:09
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhå, måste ha varit en mästerfotograf som tog dom fina bilderna på Edwin😊

Svar: Sjukt duktig fotograf måste jag säga! ♡
Joanna

2014-06-27 @ 11:50:25
URL: http://idabergochdjupadalar.blogspot.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0