♡ Fuck den där jäävla cancern!!



Fick ett så otroligt tråkigt besked i eftermiddags, så fy faan.
Fina,vackra strålande kvinna! Vila i frid! 
Dom andra änglarna,kommer ta bra hand om dig.. Ge dom en kram ifrån alla oss som saknar dom! O dela ditt härliga skratt,vackra leende och härliga personlighet med dom. 

Livet är så förbannat orättvist så fy fan. O näe,det finns ingen mening med det här.. Överhuvudtaget.
Cancer är en jävla skitsjukdom. O jag hatar den. 

Tänker på hennes två barn,och sambo och känner bara hur jag blir alldeles tom.. 

Era tankar..
Postat av: Sofia

❤️
Beklagar sorgen Joanna

2014-03-12 @ 19:24:11
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: mamma

Kan bara hålla med dig, så otroligt ledsamt för alla nära och kära som måste hantera och leva med sorg, förlust och saknad. Har varit alldeles för mycket elände sista åren, och vi blir hela tiden påmind om att livet inte är oändligt, så vi måste vara snälla mot oss själva och andra och leva och älska i nuet..kram <3

2014-03-12 @ 22:13:03

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0