♡ Huvudvärk

Alltså, jag har i stort sett aldrig huvudvärk.. Vanlig huvudvärk alltså,sån som folk brukar ha..  Har jag hög feber, kan jag känna mig tung i huvudet.. Men annars är det ytterst sällan jag har "ont i huvet"
Däremot så dras jag ju med den där jäkla migränen, o den är ju knappast bättre o ha än vanlig huvudvärk..
Aja, hursomhelst så har jag dom senaste dagarna dragits med en liten,men jävligt envis huvudvärk. Ovanligt, o hyfsat ocoolt. Hoppas verkligen det inte är blodtrycket som gör't..
Får väl se det senare idag.. Förövrigt ringde sköterskan mig för en halvtimme sen.. Dubbelbokningar o trasiga apparater.. Såå jäkla trött jag blir, aja.. Det löser sig ju iaf. Men hon tyckte vi skulle komma vid två istället, för ett då vi hade tiden.. För att slippa sitta där och vänta.. 

Har tagit en Treo nu, o ska försöka vila bort huvudvärken tillsammans med LillTornadon!?

När jag klev upp imorse,så var bägge barnen uppe,vakna och påklädda.. Fick en hyfsad chock! Lowa hade t.om ätit frukost, o Edwins gröt var på gång.. 
Tror Lowa var ovanligt morgonpigg imorse! ;-)

Skönt som sjutton för mamman, då huvudvärken fanns där redan när jag vakna! Älskade trollungar! 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Hoppas att blodtrycket var bra när du va på koll och att du slipper huvudvärken :)
Kram

Svar: Idag är huvudvärken borta, och blodtrycket var godkänt!;-)Kram
Joanna

2014-03-18 @ 22:31:27
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0