♡ Nöjd tjej

Jag har numera en fungerande telefon i min ägo.. Inte alls så dumt, faktiskt! Presentkort är bra skit.. :)
Lowa är också helnöjd,  då hennes telefon äntligen kommit också!  Var och hämtade ut dom igår, när vi for in till stan.. 
På sjukhuset gick det bra iaf,blodtrycket var godkänt! :) Träffade dock inte diabetesläkaren som det var tänkt, då jag av någon outgrundlig anledning fått "fel" doktor. Sjukt frustrerande,  men på riktigt det finns en läkare på medicin, som jag verkligen inte klarar av. O jag har blivit lovad, att verkligen inte behöva träffa han.. o igår hade det skett nån miss! Aja,var ju inget viktigt som jag kände att jag hade behövt ta upp med doktorn ändå..  Men min läkare hade varit skönt att träffa iallafall! Lämnade iallafall nytt Hba1c,och dockade mätaren mot deras program.. Så skulle min läkare ringa mig.. Blir nog bra det.. Måste in med ett urinprov för odling också, får bli på fredag.. Då vi ändå passerar stan!
Jag och barna ska nämligen åka till morfarn för fredagsmys, och sova över där.. Det ser vi framemot! Lowa skulle helst vilja åka redan idag.. ♥
 
På lördag spelar Yohio,i stan på stortorget.. o alltså, jag är verkligen inget fan av den människan. Men pappan här hemma tyckte vi skulle överraska Lowa med att åka dit! Hon ääälskar ju Yohio. ♡ Så han tänker ju rätt,o jag har liksom inte hjärta att veta att han spelar så nära,och inte åka dit!;) Kanske kan passa på o springa in på HM då,när vi ändå är i krokarna. Har ju presentkort där också, o ungarna skulle verkligen behöva lite påfyllning i garderoberna! Jag är ju dock inte så förtjust i HMs kläder, meen gratis är ju aldrig fel!;)
Nåt ska vi nog hitta!:)
 
Nääe,vi har förtillfället ett enormt tvättberg här hemma som jag försöker besegra.. Så det är väl lika bra att fortsätta! Måste dra ett varv med dammsugaren också,o det är skönt att få sånt gjort när lilltornadon sover! ♥
Förhoppningsvis hinner jag få en liten powernap själv också!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0