♡ Tjockare än vatten

Alltså,har heelt fastnat för denna serie.. Går klockan 21.00 på SVT1,måndagar.. Så jäkla bra. På vilket vis vet jag egentligen inte.. Men jag är iallafall helt fast. O bara att se går på ettan,alltså INGEN reklam..bara de är ju kung!:)

Ikväll var det åttonde avsnittet,och det skrämmer mig lite.. Jag menar,det lär ju inte vara asmånga avsnitt kvar! 

Intagit ryggläge i sängen nu,och sover förhoppningsvis ganska snart.. Imorgon väntas sjukhusbesök, spännande på ett sätt! O samtidigt lite oroligt.. Meen,det ska ju gå bra!
Nytt blodtryck skall ju också tas, o med tanke på att det mest blodtryckshöjande i mitt fall numera låter oss vara ifred,så hoppas jag på ett bra tryck!:)


Näe,ska sussa nu jag.. Ville bara informera er om denna fantastiska serie!;-)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0