♡ 100 dagar

Idag är det 100 dagar till BF,  det innebär ju att för oss är det cirka 80 dagar bara.. Jisses!  Det är ju liksom ingenting! :-O
 
Tycker vi kan "fira" 100dagars med att sluta kräkas, o må så förbaskat illa! Det skulle jag uppskatta..
 
Något annat som jag uppskattar är att vakna till solsken! Som idag,  o som pricken över i:t blev jag väckt av att mina småtroll satt och åt frukost tillsammans! ♡ Älskade Lowa,vad skulle jag göra utan henne? ♥♡♥
 
Lowa har knatat till skolan, så jag och Edwin myser på soffan i pyjamas! Klockan ett ere barnmorskebesök,  är lite nervös över järnvärdet.. o lite över blodtrycket! Men jag hoppas ju givetvis på det bästa..
 
 
 
Kladd grisen..
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0