♡ Crusing

Igår kväll var det Crusing i stan.. Så vi var där och kikade,vid halvnio mådde mamman i familjen kasst så vi packade ihop oss o for hem! Några timmars bilspan räckte gott, o vad mycket fina bilar! :) Kul att kika på folk, o träffa kära vänner o bekanta! ♡ Dessutom kalasfint väder, o barnen var på riktigt bra humör! :)
 
Förutom Lowa då,  när vi stannade i Lungvik för att äta middag.. skulle vänta in sällskapet, o jag och Lowa fick syn på Linda och ungarna lite längre upp på parkeringen.. Så vi knatade dit, mellan våra bilar står en röd raggarbil,  som jag rätt snabbt ser två ben sticka upp vid rutan,bilen gungar hejvilt och genom den öppna rutan hörs diverse.. Pratar med Lowa o försöker få hon att missa det. När vi har passerat, har väl dock även Lowa hört o sett tillräckligt. Så hon vänder sig om, pekar mot bilen "Mamma,  Vad Göör dom!?? 

Ingenting,kolla inte svarade jag.. Varpå nioåringen då säger.. "Men mamma dom K hmmmhmm i bilen.. Varför? Alla ser dom ju"
Jaaadu, lilla vän.. Om jag det visste! Nu var ju dessa skit fulla,men på riktigt.. klockan var strax efter 17, o det var på en parkering utanför en restaurang.. O det var dessutom svin mycket folk,  både vuxna OCH barn!
 
Jaja,  Lowa hade ingen lust att äta middag.. 
 
Innan vi for för middag och Crusing, var vi till Vigge.. Grattade min kusin lite i förskott.. Hon fyller snart 30! :) Trevligt som attans! :) Bjöds på en tvärgod vegan tacopaj, o vegantårta.. O för en som alltid äter kött, o dricker mjölk osv.. Så var det häftigt.. Var liksom jätte gott! :-)
 
 
 
I fredags hade vi Olovsson/Persson här.. Grillade till middag, surrade och busade! Massor av mys! ♡ Älskade,underbara vänner! ♡♥♡
 
 
Min mage ballade ur fullständigt igårkväll, så natten har varit sådär om man säjer så.. jääkla mage! :-( 
Nu börjar det dock kännas lite bättre! 
 
 
Idag skiner solen, och jag önskar vi hade några härliga utemöbler!! :-/  Det blir väl det med, så småningom.. :)
 
Nu ere dax för lite mysig frukost tror jag bestämt..
 
 
Har tydligen inte tagit ett enda kort alls i helgen.. fy så trist!:(

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0