♡ Humöret

Är på så jäkla dåligt humör, så det är sjukt.. Vet egentligen inte varför riktigt,eller jo.. jag blev så jävla less när jag skulle träffa diabetessköterskan efter dietist besöket imorse.. o hon hade glömt det,o bokat in en annan! När vi igår lyckades ändra nästa besök på Spec MVC till en senare tid, så Jesper kunde följa med. Tack vare att jag skulle träffa diabetessköterskan idag, o då inte behövde träffa diabetesläkaren på Specen.. Det sket sig ju,kan man väl säga.. 
 
Såå jävla roligt är det ju faktiskt inte att behöva ränna på sjukhuset.. Överhuvudtaget! 
 
Edwin var trött, o somnade givetvis i bilen på vägen hem..  Han har precis vaknat, o nu väntar vi på att lunchen ska bli klar..  Sen får vi se vad vi roar oss med.. 
Fick för mig att jag skulle baka bröd igår, ett bröd som jag bakade ofta där vi bodde förut.. o nu hittar jag ju givetvis inte åt receptet!  Så jag surar fortfarande lite över det också..
 
Imorgon hoppas jag på att vi tar oss på Kyrkis med Ulrica och Märta.. Det vore så roligt! ♡
 
Nu ska jag fortsätta tjura, o eventuellt äta lite piggelin! 

Era tankar..
Postat av: Me & My 6 Baby Dolls

Styrkekramar! <3

Svar: Tack så jätte mycket!♡
Joanna

2014-05-14 @ 17:02:13
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0