♡ Långa dagar..

Känns som att den här dagen, varit sinnessjukt lång! 
 
Lowa hade tid hos tandläkaren/tandläkarna klockan 10.. Fick vänta i en halvtimme innan hon äntligen fick komma in.. o besöket gick svinfort o bra. Ska tillbaka i juni för att göra tandställning,  hon ska få en mjuk modell att ha nattetid. Kommer bli kanon! Hann som tur var förbi fotograferna efteråt och hämtade framkallningarna av Edwins fotografering! :) Sen blev vi bjudna på lunch av mormorn.. ♡ 
 
Klockan 15 var det dax för tillväxt ultraljud, o sen besök på diabetesmottagningen. Tillväxt ultraljudet gick kalas, även om ungen är bråkig o inte tycker om att visa upp sig! På diabetesmottagningen gick det väl oxå bra, förutom att sköldkörtelproverna inte var godkända,så nu måste jag knapra Levaxin.. Jaja, slipper förhoppningsvis dessa efter förlossningen!
Kan iaf glädja mig åt att återbesöket för tån igår, gick toppen! O det såg riiktigt fint ut. Såå jäkla skönt! Rekvisition till OTA är iaf skickad,  o det  blir nog bra tillslut det med..
 
 
Orkar ju egentligen inte skriva nu, så förstår inte riktigt varför jag påbörjade detta inlägg.. Skiter helt enkelt i att fortsätta,utan gör ett nytt försök imorgon eller någon annan dag!;)
 
Nån bild kan jag ju ändå offra mig på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0