♡ Nedbäddad

Jag har bäddat ner mig i sängen, så jäkla skönt! Har ganska onda sammandragningar, vilket känns sådär! Men när jag ligger ner och vilar avtar dom.. 
 
Mitt dåliga humör, har hållt i sig mer eller mindre hela dagen.. Kulmen blev väl där vid halvfem, när ungarna var hungriga jag höll på med maten och väntade på att pappan skulle komma hem.. Mitt i värsta illvrålet från lilleman ringer givetvis diabetessköterskan.. Den tajmingen! Strax därpå kom dock pappan hem,så jag lastade över griniga barn och matlagning till han o stängde in mig i sovrummet.  Där tvärsomnade jag,o sov i en timme. Så jäkla skönt!! ♡
 
Var på betydligt bättre humör när jag vaknade.. ;) När jag höll på att duka bort middagen, så började sammandragningarna.. o en sjujävla foglossning. Så nu har jag gett upp det här, ligger som bra här! :)
 
Strax Greys också, o efter det kan jag somna gott!
 
Imorgon ska jag vara på betydligt bättre humör,  foglossningen ska inte kännas alls och sammandragningarna ska va puts väck! ;)
 
Vi ska ju på Kyrkis,hoppas på att det blir roligt för lillkillen.. o att det är lite trevliga föräldrar där! ;) Ska ju dock dit med en utav dom trevligaste morsorna jag vet.. Så vi klarar oss nog!! ♡
 
 
Jag vill ha sommar nu.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såå,  ge mig en fin och härlig sommar nu! ♡ 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0