♡ Negativt

Ja, det förra inlägget var verkligen super negativt.. Men det kändes/känns ju så! :( 
Jag hoppas verkligen att det snart känns bättre.. Hade några telefonsamtal på eftermiddagen oxå, något gjorde mig mer nere o ledsen.. Måste försöka slå bort det! Även om det är svårt.. Måste liksom göra det bästa av situationen.. 
 
Hoppas på att den här jäkla infektionen blir bra, så fort som möjligt.. o att känseln blir bättre. Att känseln ska bli bättre är väl iofs rent önsketänkande.. Men man kan ju alltid hoppas va? Skor ifrån OTA känns liksom inte alls så lockande, överhuvudtaget.
 
Jag har kramats och myst massor med mina hjärtan ikväll. Både dom små,o den stora !♡  Det behövdes verkligen..
 
Jag och Lowa var tvungen att blåsa till Fjällsta en sväng också,  min insulinpenna har börjat dumma sig. O det kändes ju lite vanskligt.. har ju fulla kylen med ampuller, men bara en spruta. :-/ Som tur är/var har sambons farbror samma insulin sort som mig, samt "engångs" pennor.. Så jag fick ta en av han!:) 
Så imorgon blir det till att jaga diabetessköterskan igen, för ny förskrivning på spruta!  
 
Har ju förövrigt haft turen o ätit lunch med trevliga vänner idag.. Det livade helt klart upp tillvaron också! ♡
 
Nu ligger jag nedbäddad, o hoppas på att sova inom en snar framtid.. är sjukt trött. O väldigt slut i kroppen! 
 
Imorgon siktar vi på Kyrkis igen!;)
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Efter regn kommer lite mer regn och efter lite mer regn kommer solsken till slut så håll ut ;) ♡

2014-05-21 @ 22:57:15
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0