♡ Ny mätare, och nya sprutor..

Det är alltid roligt med nya saker, eller hur? 
Allra roligast vore det kanske med en ny bil, en ny garderob, nya utemöbler, ny dator.. Men jag nöjer mig med det "lilla" så länge.. Så jag är glad över en ny blodsockermätare,  och mina två nya fina sprutor till snabbinsulinet!;) En rosa och en grön.. Jätte tjusiga! Dom är något mindre o smidigare än förra.. Känns ju dock lite rappligare oxå, men det är förhoppningsvis bara inbillning! 
 
Fick svaret ifrån ögonbottenfotograferingen i tisdags när jag var på diabetesmottagningen, o det var "bra".. Vilket innebär att jag INTE måste på någon ny fotografering, förrän efter förlossningen! Wiiihoooo! :) Rackarns skönt kan jag ju säga.. 
 
Den nya mätaren då, den är lite mera hightech, än den jag haft.. Varför,kan man ju då fråga sig.. Eftersom jag är sjukt oteknisk.. Men jag tror det blir bra.. Man kan bland annat ställa in påminnelser, o föra över allt till sin egen dator.. Tror det blir bra jag!:)
Sen är det ju även jäkligt smidigt att teststickor, o lancetter är på plats.. slipper man mixtra med det liksom! 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0