♡ Piggelin i solen!

LillTornadon sover, så jag passar på att tanka lite D-vitamin och äter Piggelin! :)
 
Gubben är i garaget, o Lowa leker med en kompis! Så det är otroligt lugnt och skönt!;) 
 
Har roat mig med att plocka bort skötbordsdelen ifrån hyllan inne på Edwins rum på förmiddagen,  o satt upp skötbordet vi fick av Myran i badrummet! Blev kalasbra,  var bra innan oxå förvisso.. Men nu blev det lite mer yta på Es rum.. o hyllan kan agera förvaring åt leksaker istället för blöjor.. :) o med en minibebis i huset oxå, så känns det lite bakvänt o ha skötbordet inne på Es rum.. Då kan vi ju som inte använda det när han sover! ;) Så det här blev den bästa lösningen! :) O bebis kommer ju sova på vårat rum,  o där finns då rakt ingen plats för skötbord! 
 
Där inne ska det väl oxå göras iordning så småningom,  men det känns väldigt tidigt än så länge! :) Skulle tro vi bäddar,o fixar en vecka innan typ! ;) Eller ja, fyra veckor innan BF då, då den här kommer komma i ungefär samma vecka som sina syskon! ♡
 
Sitter och kikar lite på resor ner till syrran oxå,  blir nog några dagar/en knapp vecka där nere i början av sommarlovet! Så Lowa får komma iväg på lite semester,o göra nåt roligt!:) Ja,  Edwin med förstås! 
Annars i sommar tror jag mest det blir att hänga hos morfarn ute i Orrviken!  Är som smidigt att vara där, anpassat för en liten.. Gungor, fyrhjuling osså kan vi bada! Dessutom nära till kära vänner! ♡ 
Så där blir vi nog mycket... :)
Bara hålla tummarna,att tjockisen får vara piggelin oxå! 
 
Näe, nu ska jag passa på o stöka klart innan Edwin vaknar.. Då blire bus ute! :) Sen kommer förhoppningsvis farfarn o bonusfarmorn snart oxå! ♡
 
 

Era tankar..
Postat av: Syster

vilka dagar tänker ni då? jag är uppbokad 14-15 juni. Midsommar tänkte jag åka upp till er. så för mig skulle det passa bäst i början av juli. alternativt att ni tajmar in det med när jag går på semester så kan vi tajma resan upp? om inte du typ rullar omkring då (minnen från en resa med dig höggravid till göteborg). Ring mig imorgon!

2014-05-18 @ 22:23:00

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0