♡ Veckohandling

Alltså, på riktigt.. måste ju verkligen slå ett slag för att handla på nätet! Har precis slutfört veckohandlingen ifrån Maxi.. Hemma i vår soffa,  o imorgon är det bara att hämta ut.. Det är så förbaskat jävla smidigt,o jag frågar mig själv varje gång Varför vi inte börjat med detta tidigare!??
Yiiihoo! Det är ju fasen toppen, för lata föräldrar som avskyr storhandling! :)
Bor man dessutom lite mindre ocentralt än vi gör,kan man ju få det levererat ända till dörren. Så jäkla smidigt!:)
 
Edwin sover, så jag ska minsann röja upp o förbereda middagen genom att rulla köttbullar!:)
 
Ett trevligt telefonsamtal med en kär vän, o en glad son räddade min förmiddag! ♡ 
 
 
Nu,kökstjänst! 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Jag blir lika sur varje gång jag läser att du veckohandlar på detta viset! =p Skulle va rätt soft om det skulle funka här med :)
Kom du ihåg att beställa surdegs hårdbrödet? :)

Svar: Det förstår jag.. ;) är nämligen sjuuukt smidigt! :) Du får flirta med handlarn på Gäddede o se till att dom börjar med det!;)Som svar på din fråga kan jag ju säga att jag givetvis glömde det där hårdbrödet! :-/
Joanna

2014-05-09 @ 17:15:47
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0