♡ En hemmadag

 
 
Ja,idag har vi haft en riktig hemmadag, med pyjamasoutfit/mjukiskläder deluxe hela dagen! Inte alls så dumt faktiskt..
På förmiddagen kom det två gubbar,och satt in dosan till stundande fiber bredband,som är på gång! Om allt går bra så ska allt vara klart i December.. Snabba puckar här, o det gillar jag.. :)
 
Jo,jag o grabbarna skjutsade ju Lowa till Gällö idag. Hon skulle ju på Bubblan, bägge bakdörrarna hade förövrigt frusit fast..o upplysningsvis kan jag meddela att det var hyfsat knöligt att få in grabbarna!!!!
Jag gillar verkligen inte vinter,och kyla.. Gaaah. Nu står bilen i garaget iallafall, då vi ska in till stan en sväng imorgon,och har inte tänkt jävlas för o ens ta oss iväg.. Sådetså.
 
Har nu äntligen lyckats välja ut 20foton, från gravid och nyföddfotograferingen.. Jisses såå svårt! Men nu ere klart!:) Ska boka en tid hos henne för syskonfotografering,o eventuellt familjefotografering också. Bara Arwid blir liiite större! ;) Kan varmt rekommendera henne! :)
 
Sitter och kikar efter julklappar till barnen,o det är ju så jäkla svårt.. Jag vill ju gärna hitta den där Perfekta julklappen. Både till barnen,och sambon! ;) Tips mottages gärna!;)
 
Igårkväll för jag in till stan,för en fikadejt o kvalitetshäng med mina JärnLadies, men de blev bara en dejt på tumanhand med Jänet! ;) Mycket trevligt måste jag säga,och så skönt att få fylla på med lite energi! ♡ Hade ju dock varit trevligt om övriga också varit med förstås! ;) Hemresan var sådär rolig,kan jag ju erkänna.. Satan så halt det var.. Men hem tog jag mig iallafall.. Var så jäkla trött när jag la mig, men sov som en kratta. Usch, det bara kröp i kroppen, dom här dumma lederna värkte. O jag vakande hela tiden, med världens ångestkänslor.. Näe, bättre nätter har man ju haft!
 
Inatt har jag tänkt ha en bra natt, sådetså.
 
Imorgon ska vi till stan en tur, har ju en pappa här hemma,som ska firas på söndag! ;) O på Lördag ska jag och Pappan på dejt! Wiiho,det ska bli mysigt! ♡ Blir nog lite mys imorgon kväll också,bara för att liksom..  Vi har ju några år tillsammans att fira! Jisses,vad fort tiden går..
 
 
Idag hade vi en jätteglad bebis.. Våran lilla Goding! ♥️♥️♥️
 
 
 

 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Så jävla söt då!

Svar: Oh Yes! Sötaste lillebrorn jag vet! ;)
Joanna

2014-11-06 @ 06:22:08
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0