♡ Loppis

Jag och Lowa gjorde grannen sällskap på Loppis idag,  på folkets hus inne i stan. Jisses, är väl typ allt jag har att säga! Vilken upplevelse,  folk var som galna. O jag har aldrig varit med om något liknande! Kan heller inte förklara,det måste upplevas! ;)
 
Pappan o smågrabbarna plockade upp oss strax efter tolv,  o då for vi upp till Långan.. Firade den nyblivna 1åringen och hängde där hela eftermiddagen! Alltid lika trevligt! :)
 
Klockan hade hunnit bli närmare sju innan vi kom hem,så Edwin fick äta havregrynsgröt till middag innan han stoppades i säng.. O för oss blev det rester, men en mysig middag! ♡
 
 
Igår var vi hemma o poade på hela dagen! Satte upp lite mer foton på fotoväggarna å grejade! :) På eftermiddagen dök Sofia&Tomas, samt Robin&Sara o deras son Rudi upp! Umgicks o käkade Tacos tillsammans! Trevligt, trevligt! :) Var dock så förbannat trött där på kvällen, så jag trodde jag skulle börja grina.. Fy sjutton!
 
 
Nu ska här sovas, har hållt på å knåpat ihop önskelistor till kidsen ikväll.. En månad till Julafton nu ju! ;) O tre dagar tills Edwin blir hela 2 år!! ♡♥♡
 
Förhoppningsvis dyker önskelistor upp här under morgondagen! :)
 
 
NightyNight! 
 
 
För övrigt så har det ju skitit sig med sång till dopet.. Så jag vill lägga mig ner å grina! Någon av er som sjunger? Känner nån,som känner nån typ? :(

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0