♡ Tårar

När man ligger vaken och liksom inte kan sova.. När allt bara känns sådär pissigt, när man saknar något/någon..
Dom senaste dagarna har jag haft Jens i tankarna så otroligt mycket.. Lowa sa något åt mig häromdagen,  och jag svarade.. "Vänta lite, jag måste bara ringa Jens först"
Sjukt. Och fortfarande ofattbart! :(
Jag vill ju kunna ringa! Jag vill skratta med dig, jag tycker att det ska vara Slut på det här nu. Tycker inte om att inte få några svar ifrån dig..
 
Älskade, älskade vän!!! ♡♥♡
 
I lördags var vi och tände ljus hos dig,  Edwin vinkade o sa Heeeje! ♡ Lowa var mest bara tyst,och ledsen. Hon saknar dig så.. Jag och Jesper saknar dig också så förbannat! ♡ Arwid var också med,ville visa dig han! På samma sätt som du fått se dom andra två.. Det gick inte riktigt, men vi försökte iallafall. ♥♥♥
 
 
Ligger och kikar på gamla kort, gråter och ler. 
Faan vad du fattas oss! ♡
 
Drömmer mycket konstigt nu, det är läskigt.
 
Jag vill bara att du ska komma tillbaka,och att du tar med dig Henke tillbaka också..Ni två alltså,  ni fattas mig så sjukt mycket! Jag Älskar er,o som jag ska kramas med er när vi ses igen!! ♡♥♡
 
 
 
 
Orättvisa, jävla värld!
 
Imorgon (tisdag 3/11) Kan jag rekommendera alla att lyssna på P3,klockan 18.00
Då kommer Jens flickvän Ulrica vara med.. 
Jag tänker ladda med näsdukar! ♡♥♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0