♡ Tio år..

Idag är det våran dag! ♡ 
Idag är det hela tio år sedan vi blev tillsammans första gången.. Då var vi tillsammans i drygt ett år. Sen var vi ifrån varandra till o från under några år.. Men det funkade ju liksom inte, fasen till o från,till o från. O på nåt vis,så drogs vi ju tillbaka till varandra! ;) Efter noga övervägande,o mycket grubblande bestämde vi oss för att satsa på riktigt.
Vi ville ju ändå,trots allt velande hit o dit,faktiskt vara med varandra.
Det var ju helt klart ett bra beslut, för det vill vi ju fortfarande fem år senare! 
 
Han är mannen i mitt liv, min bästa vän,min andra hälft, och som Jag älskar han.
Otroligt mycket! 
O ja, vi är givetvis inte alltid överens, och vi tycker o tänker olika.. Men vi är ett förjävla bra team.
Tillsammans har vi dessutom Världens finaste lilla familj! ♡ ♡ 
Under dessa år,har vi gått igenom väldigt mycket.
Mycket sorg,och många svårigheter. O även otroligt mycket Lycka och Glädje. Det känns lite som att, vi fixar nog allt,tillsammans! O det är en skön känsla,och en otrolig trygghet. Jag är så trygg med han, det finns på riktigt ingen som vet så mycket om mig,som han. O ändå är han kvar, rätt häftigt ändå! ;)
 
Oj,så svamligt det här blev.. O olikt mig,att gå på om hur mycket jag faktiskt Älskar han.
Men ibland behövs det. Idag gör det,det.
 
Ikväll ska vi mysa lite extra, och på Lördag blir det en mysig dejt på tumanhand!
Det förtjänar vi banne mig! 
Det har förövrigt inte hänt,på snart två år.. OjOj! ;)
 
 
Inser att det finns ytterst få kort,på oss två,tillsammans. O bara vi.. Kanske måste åtgärdas?
 
 
 
Hittade ett på fejjan, som är typ tre-fyra år gammalt..
 
Sen gjorde jag faktiskt en skärmdump, på några foton Natalie tog,när vi gjorde nyföddfotograferingen.. ;)
 
      
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ni är ju som perfekta tillsammans, och det märks hur mycket ni älskar varandra!
Det är sånt som gör andra glada också, finaste ni.
Världens finaste familj! <3

Svar: Ååh,fina du!! Du är så go! ♡
O varför i hela fridens dar kan jag inte kommentera på din blogg längre? :( Funkar ju fasen inte! :-/

Kramar ♡
Joanna

2014-11-06 @ 12:25:49
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

GRATTIS på 10 årsdagen!! <3

Svar: Taaack fina du! ♡ Nu siktar vi på ännu fler år tillsammans! ;)
Joanna

2014-11-06 @ 15:12:38
URL: http://mybabydolls.se
Postat av: mamma

Grattis till er båda,var rädda om varandra och era fina barn. Ni har en stark kärlek till varandra och det märks ännu efter 10 år,härligt!Lycklig dotter = lycklig mamma 💜

2014-11-07 @ 00:11:58
Postat av: Ulrica

Fina ni! 💜

Svar: Duuu rååå!! ♡
Joanna

2014-11-07 @ 11:06:17
Postat av: ♥ Tirja ♥

Nemen oj det får jag kolla på...
Vet inte alls vad det kan vara... Är det via telefonen eller datorn du gör det?
Puss <3 <3 <3

Svar: Jag är inne via telefonen.. :-/ skulle kunna vara med handhavande fel, men tycker jag provat allt nu! ;) Puss ♡
Joanna

2014-11-07 @ 19:24:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0