♡ För tre månader sen..

Vaknade jag av väckarklockan,och var så rackarns nervös! Det var liksom "idag" jag skulle föda barn igen.
Tredje barnet, skulle ut.. På ett eller annat sätt! ;) Det skulle ske en igångsättning. 
Var sjukt nervös över att bli just igångsatt, då man hört/läst diverse skräck historier.. Med både Lowa och Edwin hade jag ju också planerade igångsättningar, men bägge dom satte igång av sig själv ändå.. Skönt tyckte jag.. Lillebror verkade dock nåågot tjurigare! ;) Fortsatte dock att hoppas på spontan vattenavgång, heela vägen in.. Förgäves! 
 
Aja, blev iallafall uppmött (är det ett ord?) av våran fantastiska läkare så fort vi klev ur hissen på Förlossningen! Med ett stort leende.. och ett "Heeej, välkomna nuu ska det bli bebis!"
Sjukt glad att det var just hon,som var ansvarig! Då hon följt oss igenom hela graviditeten, och är otroligt duktig! :)
 
O innan klockan var två,så var precis allt över! O Arwid var född! ♡♥♡
 
Gick ju kalasbra! :) Förlossningsberättelse,  är det något man kanske skulle ha skrivit? Gissar ju på att det är roligt att ha kvar sen.. 
 
Hur som helst,  idag blir ju alltså våran lilla 
Samuel Arwid Gunnar,  TRE månader! ♥♡♥
O namnet är även bestämt och har gått igenom av skatteverket. O är alltså officiellt! 
 
Samuel, efter våran älskade och saknade Jens! ♡
Arwid,  för att vi gillar det namnet! ☆
Gunnar,  jaaa.. för att han skulle heta det! ;) Vilket även min farfar hette! ♥
 
Sjukt vad mycket som händer på bara tre månader, vad dom växer alltså!
 
Alldeles färsk liten mini! ♡
 
 
 
 
↑ Screenshot ifrån fotografens hemsida.. Nathalie Salomons..
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0