♡ Konstig huvudvärk

Alltså redan tidigt igår somnade jag med huvudvärk.. En konstig jäkla huvudvärk som jag aldrig känt liksom, inte vad jag kan minnas iallafall! :-/
Den har dessutom suttit i större delen av dagen, lagomt ofränt! Jag o småkillarna har bott i pyjamasen större delen av dagen.. Lowa hon tog tåget in till stan imorse med en kompis,och hennes mamma, för att gå på filmfestival! :) Vi har mest bara myst på soffan, hela dagen! Tills Nogga kikade förbi,hundra år sen sist känns det som! Men alltid lika trevligt,när man väl ses! :)
 
Lowa fick en försenad födelsedags present, en Kickbike! Som hon verkligen önskat sig! Ögonen på henne då, det verkligen lös i dom! Lyckligare tjej! :) De värmde gott i mamma hjärtat! ♡ Småkillarna fick också finfina paket! En mysig filt till Arwid, och en leksaksverktygslåda till Edwin! :) Värsta bortskämda kidsen! ;)
 
Nu är morsan här trött,och tänker sova.. Har lite att stå i imorgon, om man säger så..
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0