♡ NovemberLov

Lowa har fått lov en vecka nu.. Sköönt! Tror hon behöver det.. ♡ Våran Stora tjej, som fyllt TIO ÅR!! Vart har dom tio åren tagit vägen liksom?
Tioårsdagen firades mer eller mindre i fyra dagar! :) O när helgen var Slut,hade vi en trött men otroligt nöjd och glad dotter! Tänk vilken tur vi har,att våra barn har så fina människor omkring sig!!! ♡♥♡
 
Tio år är för övrigt en väldigt lång tid.. O det är sjukt vad mycket som hänt, och vad mycket man fått upplevt o varit med om på tio år! Sjuukt när jag tänker efter..
Om någon vecka är det även tio år sedan Jag och Min älskade sambo blev ett par,för allra första gången.. 
Häftigt på nå vis! :)  Första riktiga kärleken,som även blev den Stora Kärleken.. Upp o ner,ner o upp givetvis, som för alla! Så mycket vi delat/delar.. Å ja, jag är fortfarande sådär KÄR! Faktiskt. Han är bäst,min karl! Den bästa för mig iallafall. O jag älskar han, mer än jag kan sätta ord på! Han och Barnen är det finaste jag vet.. Dom är anledningen till allt jag gör i mitt liv! ♡♥♡
 
 
Det här med att uppdatera bloggen, blir lite eftersatt.. Det hinns liksom inte med.. O när jag ligger sömnlös, alldeles för ofta dessvärre. Så slösurfar jag bara runt.. Spanar in diverse roliga/märkliga/skrämmande grupper på Facebook bland annat,men ikväll har jag dock mest läst om Menskoppar! Någon av er som läser,som har nå input och komma med? Verkar ju vara en rackarns finurlig grej, och bra för poonaaniin! :-D 
 
Håller på att planera och förbereda för diverse kalas också.. Först ut blir Lowas kalas för kompisarna.. "Fångarna på fortet" ska vi köra.. :-S 
Det lät bra i mitt huvud, tills jag sa det... Just nu känns det kanske inte lika bra. Men det blir nog bra.. Tror Edwin och Alfons får va dvärgarna! ;)
 
I slutet av November kör vi på dop.. Annars blir nog stackarn odöpt! Åsså Tänker vi ta Edwins 2årsfirande under dopfikat.. Känns smidigt o bra, är ju liksom typ samma folk som kommer ändå! ;) Så så gör vi.. 
 
Önskelista till Edwin, ska jag försöka räkna ut! Jag vill ju liksom verkligen inte ha ett berg,med baraföratt leksaker! Nu låter ju det typ elakt, och otacksamt.. O så är verkligen inte fallet! Jag är till o börja med ganska snäll,sen är jag dessutom otroligt tacksam över dom fina människorna i vår närhet, som liksom bara finns! Ni är värda er vikt i guld,o mer än så! ♡
O Edwin tycker ju det är roligast att bara få busa med er.. ;) 
Något som jag skulle uppskatta är om det slapp komma in, en massa plast! :)
 
 
Annars då, någon sorts lägesrapport!?
I torsdags var min älskade Jänet här,på kvällskvisten.. Så mysigt!! O jag är numera även snygg i håret! ♡ 
Har varit på lunchdejt med Myran,tillsammans med småkillarna förstås!;) på tok för långt mellan gångerna! Har ätit middag på tuman hand med Carro, o bara surrat i flera timmar!
Haft världens härligaste Ida på besök! :)
Har varit på utvecklingssamtal med Lowa, och blivit otroligt stolt! ♡♥♡
Har fått spontan present av min sambo! ♡
Har fått ett par as sköna brallor, av min mor i förtidig julklapp! :)
Har utvecklat en värre abstinens efter kvalitetstid med mina JärnLadies!!
Har ätit lååång och mysig frukost, själv med min absolut äldsta vän.. Det var värdefullt!
Min farbrors fru kom hit med egengjord krusbärsaft,  lingon och hallon!! ☆★☆
Jag o sambon överlevde en tvåtimmars storhandling på Maxi,en löningshelg,med två små -varav en behövde äta (vid läskhyllorna, för den vetgirige!) Var även då vi bestämde oss för att det ÄR värt 99:- per gång, att bara få hämta ut grejerna!
Har gråtit massor. O konstaterat mer än en gång, att livet är förbannat orättvist. O man ska ta tillvara på dagen! ♡
Har skrattat mycket också.
Har börjat fundera på julen!
Har pussats och kramats med mina härliga ungar, varje dag!
Har varit med i ett reportage i en tidning, och fått lite lätt panik över dom stora fotona!
Har konstaterat att min svanskota inte riktigt är sig lik,tre barn senare..
 
 
Nu,ska jag sova.. Men bjuder på lite kort..  ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0