♡ Paketet?

Jaa, vad var det i paketet undrar ju säkert den nyfikne.. ;) Det gjorde jag iallafall! Vem tycker inte om att öppna paket liksom? :)
 
Där i fanns lite allt möjligt..
• Ett litet första hjälpen kit, för barn! - Med massor av bra-att-ha-saker i.. Toppen för den här lilla familjen! :)
• En haklapp, som passade både stora och små.. ;) Varken Edwin eller Nogga var sen att pröva! :)
• En olja och en sorts två ifrån ACO,som verkar helt okej utan en massa skit i.. ;) Bra där! ☆ Oljan har fått tvättat rumpor under blöjbytena ikväll, istället för min älskade kokosolja!;) O jag har iallafall inget att klaga på!  
• Prov på Vanish. Jag älskar't! Tar ju bort diverse lustiga fläckar.. Dock inget jag skulle välja att äta! ;)
• Kupong som ger 70% på inotyol! :)
Sen har jag ikväll roat mig med att bläddra i tidningen som följde med! O blev glatt överraskad över fina kuponger, på bland annat lekmer.. Väldigt passande med tanke på stundande 2åring, osså Julen då. För att inte tala om Ergobabyn, som jag suktar efter!! ;)
 
 
 
 
  

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0