♡ Sömnlösa funderingar

Jag hatar Det. Varför kan jag inte bara somna? Min sämre/bättre (det varierar) hälft somnar ju fasen jämt, innan huvudet ens nått kudden.. Störigt som tusan,  o om man ändå kunde göra något när man ändå inte kan sova?
Hopplöst!
 
Just nu ligger jag och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor? Funderar lite på nån sorts massage terapeut kanske? Eller något inom friskvård? Eller vad vill jag egentligen göra? Friskvård låter ju helt klart roligare,än sjukvård. Sjukvård kan jag ju dock,och vet att jag är riktigt duktig.. Näe, så får man ju inte säga.. Men det struntar jag faktiskt i.. För jag är ju det! ☆
Ödmjuk är jag också! ;)
 
Har ju lite tid på mig att fundera.. Eftersom jag är HemmaMamma just nu, och blir hemma så länge vi har möjlighet. :) Skulle ju dock vara bra att tjäna lite extra,för att spara föräldradagar så gott det går.. Eftersom dom verkligen behövs efter Arwids ett årsdag, då det här dumma systemet gör att man måste ta fem dagar i veckan, för att behålla SGIn.. Jävla påhitt förresten! 
Är dock rätt mån om att faktiskt skydda den..
 
Har en plan på hur jag eventuellt ska kunna dryga ut inkomsterna lite,men om det verkligen funkar vette tusan! :) Vore ju toppen, verkligen. ★
Annars har jag en plan B i bakfickan också, men om de går att lösa praktiskt vette sjutton! 
O helgerna är fasen mer eller mindre heliga i den här familjen! Svårt! Hjärtat o magen säger en sak, huvudet något annat.. 
Vet ju dock av erfarenhet,att hur det känns i hjärtat, och magkänslan är allra viktigast för att jag ska må bra! ♥
 
Jaja, allt löser sig..
 
Idag har vi varit på BVC, o småkillarna växer som dom ska! ;) Gissade på att Arwid skulle vara 63 lång,o kanske väga 6500gr.. Men medan vi väntade kollade jag vad han vägde och hur lång han var på förra besöket. O kände att mina gissningar nog vara orimliga! En bebis kan ju omöjligt bli 3,5cm längre, o gå upp 800gr på en månad lite drygt!!? Meeen,jorå! Han var 63cm lång och vägde 6990.. Jag höll på o svimma! Sist vägde han ju "bara" 5720? :-O
Inte konstigt att jag tycker han blivit stor! 
Vårat lilla hjärta! ♡
 
Fick äntligen fingrarna ur,och bokade tid för efterkontroll och cellprov idag också. När jag ändå träffade på barnmorskan! Huua,gruvensamt tycker jag!
 
 
Imorgon har jag lovat Lowa shopping! Hon har ju både presentkort och pengar sen hon fyllde år,som bränner i hennes ficka! ;-) Dejt med fina vänner ska det bli också! ♡
 
 
Näe,försöka sluta dom bruna en stund igen och hoppas på somna kanske?

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0