♡ Livet

Länge sedan jag skrev något här.. Jag har påbörjat massor av olika inlägg, om ditt och datt.. Sen har nånting kommit emellan, och det blir som aldrig färdig skrivet..
 
Vardagen snurrar på, det händer något mest hela tiden. Oavsett om vi är ute på äventyr, eller "bara" är hemma.. Jag gillar när det händer nånting hela tiden, samtidigt som jag verkligen gillar att bara ta det lugnt också. Jag mår fortfarande inte sådär jätte tipptopp, men dagarna funkar iallafall! Försöker hålla oss sysselsatta med roliga saker, och vara med människor som får oss att må bra! Men vissa dagar går det liksom bara inte. Då går vi i pyjamas till två,tre typ! Och hur gärna jag faktiskt vill göra något vi tänkt/planerat så går det inte.. Och jag bryter ihop,och liksom bara gråter! 
Det är ett så märkligt tillstånd,så jag kan inte riktigt sätta ord på det.
 
I Söndags blev det en spontantripp till Åre, och kikade på höstmarknaden.. Det var riktigt mysigt, att bara umgås och gå där och kika! På hemvägen for vi över Boda och hämtade upp 15kg nötfärs som vi köpt! :) Toppen det,o man känner sig så rik på nåt vis när man vet att det finns massor av kött i frysen! :) Lyxigt att slippa köpa i affär också! 
 
Arwid blev förresten två månader igår, sinnessjukt tycker jag! Tyckte det var nyss jag tryckte ut han! ;) o andra sidan känns det inte som att det är TIO ÅR sen Lowa kom Heller! Men,nästa vecka blir hon fasen tio år!! Ojojoj! O Edwin fyller två år,om två månader..
Tiden,vart försvinner den?
 
Mja, har väl inte så mycket mer att komma med just nu.. Borde gå ner i tvättstugan, och hänga tvätt! Trodde den här minsta lilla killen skulle slumra till en stund.. Men han själv verkar sikta på att vara vaken tills det är godnatt på riktigt! Edwin tror jag redan somnat,  och Lowa är på Skorpan men kommer väl hem snart! Pappan är ute och kikar på hur vi ska kunna få bra lyse på bilen..
 
 
   
 
 
 
   
 
   
 
 
 
   
 
Edwin och Arwid! 
 
 
  
 
Edit ; hann inte publicera,somnade till med A på soffan! Nu är dock tvätten fixad, jag är duschad. Resten av familjen sover, och jag har precis kollat på 'Djävulsdansen' Något alla borde se.. Finns på SVT play också, så kolla på det!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0