♡ 20,1 i bs, men solen skiner iallafall!

 
Jag vaknade med ett bs på 20,1 imorse vid halv fem.. Så jävla inte okej!
Jag avslutade dock gårdagen med att bli låg.. Så en rekyl var ju inte direkt oväntad.. Lik förbannat så känns det ju sjukt pissigt ändå, att starta dagen med ett sånt värde!
När jag klev upp närmare sju, så hade jag fått ner det till 8,8 i alla fall.. Så dom 5 e jag tog, gav ju effekt!
 
Solen skiner här idag, det är härligt! O man blir liksom glad i sinnet. ♡
 
 
Jag behöver bli glad.
Jag är ju förvisso inte ledsen, egentligen.
 
Känns bara så jäkla tungrott emellanåt. Vad som känns tungt? Det vet jag ju inte.
Det är liksom bara jobbigt.
Ibland behöver det få vara jobbigt, det vet jag.. Så det är säkert bara nyttigt.
 
 
När pappan kom hem ifrån jobbet igår, så smet jag o smågrabbarna ut.. Arwid satt i vagnen o sken ikapp med solen, o jag o Edwin skottade av altanen.. O pappan styrde upp middagen! Bra arbetsfördelning där, måste jag säga! =)
 Apropå altanen, så jag jag hittat en sååå himla fin loungegrupp, som jag så gärna skulle vilja ha där!!! Åååh, det skulle ju bli så bra!!
 
Sitta där nere och mysa på kvällarna i sommar, eller hänga där på dagarna när barnen badar eller leker ute! Huuur Lovely, vore inte det???
4500:- just nu på Jysk.. 4500 riksdaler, som vi verkligen inte har.
Men drömma måste man väl få göra va?
 
Näe, ska ta o fli på mej o Edwin nå kläder.. Sen åka på Ica, o köpa lite fetaost som fattas.. Tror minsann jag ska göra Köttfärslimpa, och blomkålsmos till middag idag! Har aldrig gjort blomkålsmos förut, men fick ett lätt recept av Eva, så det måste jag ju pröva få till! :)
 Ska hämta ut paket, som ligger där o väntar också! Spännande! ;)
Bland annat en födelsedagspresent, till en liten busunge! ♡
 
Mormorn kommer och hälsar på i eftermiddag också, så jag måste väl försöka städa lite här hemma också.. När jag dammsög i förrgår, så höll förresten dammsugaren på att säga upp säg.. Vette tusan vad som felar, men den håller liksom på o "dör" då och då.. Betyder det att den håller på att skära?
Fasen, den är ju bara drygt tre år!!
Känner lite att jag inte vill lägga ut pengar på en ny dammsugare just nu, eller ja helt seriöst så vill man väl aldrig det? Men nu när vi går mot vår och sommar, så skulle jag betydligt hellre vilja lägga pengar på riktiga utemöbler.. Som en loungegrupp nere, o bord o stolar uppe! ;) Samt en riktig grill!!!
På sommaren blir det ju ofta att man grillar middagen, och då vore det ju faktiskt riktigt skönt med en bra grill! :) O en skön stol o slå ner arslet på!
 
Just nu skulle jag vilja vinna en rejäl slant! Faktiskt.
 

HAHAHA!!! ♡ ♡ ♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0