♡ Vilket jävla skämt!

Ja,vad roligt.. Ligger som ett jäkla fån och stirrar rakt upp i taket på akuten.. Hur länge jag legat här!? Näe,men sen tre idag..Bara!! 

Våran mysiga dag i Boda, gick på tok kan man väl säga.. Skulle lyfta upp Edwin, som gjort illa sig.. Det small till i ryggen, o svartnade.. Edwin for tillbaka ner på fötterna igen jag skrek rakt ut..
Fy faan. Vilken smärta. Lyckades få tag i köksön, o över den blev jag sedan hängandes.. Kunde inte röra mig eller ens lyfta benen.. Efter två timmar och något sorts snabbrus från ambulanspersonalen, så lyckades dom bära ned mig för trappen, få mig på en bår o in till sjukhuset! 😨 Men satan så ont jag har . Jag kan fortfarande inte röra mig, o har sån hemlängtan så jag vet inte vad..

Vad planen är? Inte en jävla aning.. Förhoppningsvis är det "bara" ryggskott.. Eventuellt diskbråck. Är lite orolig att det är det sist nämnda. Då jag ju redan har ett gammalt diskbråck nere i ländryggen. Som jag o andra sidan inte haft bekymmer med på sååå himla många år. Så jag hoppas verkligen att det inte är det som blivit värre.. 😕 Eller att det är ett nytt 😣 

Näe just nu vill jag bara åka hem,o kramas med min familj. Så länge jag är orörlig, blir det ju dock hopplöst! Arwid har varit hit en sväng ikväll, så jag fått pussa på han iallafall! ♡ Han fick dock åka hem igen..
Ibland undrar jag,om jag är med i dolda kameran?

Paparazzi Tina skickade förövrigt det här tidigare ikväll.. Jojo, jag kan bjuda på den! 


Era tankar..
Postat av: Petra Wikman

Usch, låter inget vidare. Krya på dig!

Svar: Bättre dagar, har jag ju helt klart haft.. 😜 Men nu kan jag med hjälp ta mig upp till stående! 👍Tack fina du! :) idag hoppas jag på hemgång! ;-)
Joanna

2015-04-10 @ 19:26:05
URL: http://sockervatten.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0