♡ Fina dagar..

Men på riktigt, med såna här dagar så är det svårt och tro att vi faktiskt bor i just Jämtland! 😎 

Solsken och varmt. Jag njuter,o barnen likaså.. O de gäller fasen att passa på, regn och kyla på ingång.. 

I lördags kväll blev det surströmming tillsammans med Persson/Olovsson.. Mums! Å himla trevligt! ♡ 
Söndagen så jobbade pappan, och jag o kidsen fick sällskap av mostern! Mysig dag, med bad för dom små i århundradets minsta pool! 😂😂 Plockade rödavinbär, som syrran fick ta hem! O mumsade på goda jordgubbar från våran pallkrage. Rackarns goda! 😊

Idag har vi också hängt ute större delen av dagen! Bad o bus, i pool och i sandlådan! 😄

Smågrabbarna sover sen en timme drygt! Huuur skönt är inte det? 😜
Jag o Lowa ska lyxa till det med lite glass,o sen ska jag maraton kolla på Broadchurch, så jag är ikapp till på torsdag! 👌 Ska lura iväg halsontet också.  👊







Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0