♡ En bra sida..

När man är hemma bara, och egentligen skulle ha varit iväg på något.. O minstingen sover som aldrig förr.. O den lite större killen kikar på film med pappan.. Har man ju möjlighet att surfa runt rätt mycket! O som jag skrev i ett tidigare inlägg, så försöker ju vi få bort det mesta i plast bland barnens leksaker.. Joorå, lego har vi! O diverse annat också, givetvis! ;) Men jag köper gärna i trä, och gärna ekologiskt.. I den här stan, tror jag bara det säljs ekoleksaker på typ ett ställe! Däremot finns det desto mer sidor här på nätet! ;)
 
Har hittat hur mycket fina, bra och ekologiska leksaker på den HÄR sidan! ;) O när jag tänker efter lite så har jag ju hört massor om denna förut också.. O alla har varit lika positiva! :)
 
Finns även mycket giftfria kläder, vilket också är toppen ju! =) Alltså, jag är låångt ifrån nåt praktexemplar på att bara köra eko, giftfria kläder osv.. Men jag försöker så gott jag kan, och anser att det är bättre.. Och det räcker för mig! :) Bättre än att tänka typ.. " Det är så mycket gift i precis allt, så det spelar ingen roll.." Det känns ju liksom som ett väldigt dumt argument..
 
 
 
Kolla bara här, vad mycket fina leksaker det finns.. Och ekologiska är dom också! ;)
 
      
 
       
 
       
 
       
 
Önskar att man hade oömt med pengar, då hade allt detta redan varit på väg hem till oss! ;)
Hittade även mysig heminredning, och fina kläder.. Så helt klart en sida jag kommer använda mig.. Framförallt för att köpa leksaker..  Är även sugen på dom här kläderna till grabbarna..
 
   
 
 
 
 
Kika in o spana vettja.. medvetenmini.se är sidan!  ♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0