♡ Lyxig helg!


 
I lördagskväll, var vi på dubbeldejt tillsammans med Älskade vänner! ♡ Utan barn.. Sjukt, vad lyxigt att få sitta tillsammans och äta tre rätters middag, i lugn och ro! Det hör ju absolut inte till vanligheterna. Tror seriöst inte vi varit ute och ätit tillsammans med Jeanette och Christoffer, utan barn.. Någonsin! O äta ute tillsammans med fem kids, är ju ingen större njutning faktiskt! Haha! ;)
Är förövrigt ytterst sällan, vi ens är ute tillsammans på tumanhand heller, för den delen.
En gång tidigare, på dom senaste 2,5 åren.. Haha! O sist var ju då i höstas, när vi firade 10 år!
Givetvis har vi ju faktiskt varit ute och ätit flera gånger, men då har ju barnen varit med! O oftast går det ju riktigt bra.. Men ibland behöver man verkligen få sitta ned i lugn, och ro. O få njuta av god mat, och få själva utan fullt fokus på barnen.. ♡ ♡ ♡
 
Kidsen då, ja dom var hemma tillsammans med Momman & Håkan, och hade mellomys! ;)
Tror det hade gått riktigt bra, över förväntan kanske t.om..  :) Då bägge smågrabbarna, sov före åtta..  ♡
Så Lowa hade lyxen att få mysa till mello själv, med dom! =)
Lämningen när vi skulle fara gick också toppen! Edwin vinka Hejjå, lite sådär i förbifarten.. Då han var så upptagen med att baka pizza, som dom skulle ha till middag, precis när vi skulle åka! :) Till pappan, sa han dock lite mera.. " Heeejjå, kööö siktigt! " ( kör försiktigt!) :-)
O Arwid var helnöjd i Håkans famn..
 
 
Fick det här härliga kortet av mamma, när vi satt på resturangen..
 
 
Så härligt kort!  ♡
 
 
Helgen började faktiskt riktigt bra, redan på fredagen.. Då jag o grabbarna hade bestämt dejt med Linda och Oskar.. =) Så runt tio, mötte vi upp dom uppe i Lillänge, för att göra lite ärrenden o så.. Alla tre grabbarna var riktiga solstrålar, och inge gnäll alls minsann! Sen knatade vi bort till Mcdonalds för lite lunch! O där satt storgrabbarna som ljus, vid bordet medans vi handlade maten! O dom surrade, o myste o det var så mysigt! Ja, ibland kan det vara riktigt mysigt med lunch, även på donken! Haha, allt handlar om sällskapet! ♡
När lunchen var uppäten, så traskade vi på Jula en sväng.. Innan vi for mot Maxi för att hämta ut våra matbeställningar! När vi kom dit, så hade Oskar somnat.. Så vi fick turas om med att gå in, och vänta i bilarna med kidsen.. Toppen smidigt, tur ingen av oss var själv med barn! Är ju som inte så roligt att väcka, när dom precis somnat.. ;)
 
Fredagkvällen hemma, var dock kaotiskt, och jag övervägde ett par gånger att gå ut och sätta mig i skogen, själv. Till sist, sov dock alla barnen.. O strax efter kom visst pappan hem. Jag föredrar dock att förtränga den hemska nattningen. Innan nattningen hade vi det dock jättemysigt! ♡
 
Älskade mysungar! ♡
 
Igår firade vi Märtis, som blev hela 2 år i Lördags!! ♡ ♡ ♡
Det innebär också, att snart är det 2 år sedan Jens gick bort.. Kan fortfarande inte riktigt förstå, vill fortfarande inte riktigt förstå. Älskade vän, som du fattas oss alla!! ♡
 
Var även på andlig healing igår också, och jag vet inte ja? Men jag sov i alla fall på ett sätt jag aldrig nånsing gjort tidigare, inatt. Om det hänger ihop? Ingen aning, men häftigt var det.. Ska tillbaka en till gång, nästa söndag! =) Fascineras otroligt av sånt här, även om jag på något vis egentligen inte vet om jag tror på det? Fast jo, på något vis så gör jag nog det? Tror jag? Haha.. Svammel deluxe! :)
 
Vad händer till veckan då? Lowa har friluftsdag imorgon, i Mickelbacken.. O är det finväder, så tror jag minsann jag packar in grabbarna i bilen och åker dit.. Kan Edwin få åka lite Snowracer, o Arwid kanske kan premiäråka pulka! :)
På onsdag, måste jag in till stan och fixa lite.. Tror jag ska till Krokom, och hämta en hylla också. Ska ha en stor expedit/kallax hylla nere i hallen har vi kommit på! För förvaring, till diverse. Kommer nog bli toppenbra det! =) Karln säger det iaf! ;) Nämen, på riktigt.. Så kommer det nog bli riktigt bra där nere i hallen, när det väl blir klart!
 
Skulle vilja umgås med någon av mina Järnladies också, får se om det går att styra upp kanske! Fasen, dagarna och veckorna går ju så himla fort! :-/
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0