♡ Magsjukan från helvete!!!

Man ska ju som bekant aldrig ropa hej! Heller inte sitta o vara kaxig för att man "aaaldrig" får magsjuka, trots att både sambon o dottern brukar åka dit... Fy faaan så klen jag var igår..
Vaknade strax efter fyra, och hade så jävla ont i magen, feber och sjukt ont i kroppen/lederna.. Men liksom inte magsjukeont.. Jesper hade ju redan farit och jobbat.. Jag gjorde iordning ersättning till Arwid och somnade om.. Vaknade vid halvsju av att Lowa står i sovrummet och säger.. " Mamma, jag tror jag blivit smittad av Jesper.." O sen spyr hon!
30 minuter senare måste jag börja ränna på toan! O sambon i Sundsvall... Toppen!! :-/ Lowa gjorde som Jesper, kräktes en gång.. Inge mer, men mådde ju givetvis allt annat än bra.. Själv så bodde jag på toan, ifrån 07-18..  Och jag var verkligen så jävla dålig.. Klar nackdel med att va diabetiker, jag blir verkligen så jävla sjuk. Glad att jag slapp sjukhus, och dropp i alla fall! Alltid något!
Jag grinade igår.. När jag insåg att Jesper hade flera timmar hem, och varken mamma eller pappa tordes komma och hjälpa mig med barnen! Lowa var väl inga problem, hon låg ju nästan lika utslagen som mig..
Men mat och lek smågrabbarna, blöjbyten osv.. Fy faaan! Helt klart värsta/jobbigaste dagen på riktigt länge!
Aldrig förr har jag önskat att jag bodde helt själv..
O aldrig förr har tiden gått så långsamt, fram tills Jesper tagit sig hem.. O då var han hemma redan klockan ett! Jisses, alltså!
 
O mostern som skulle komma igårkväll.. =( Jävla skit!! Lowa är så himla ledsen, jag också givetvis.. O Edwin som har tjatat om Moootte EeeemmA! I flera dagar.. :( Sjukt trist och typiskt!!
 
Idag mår jag som vanligt igen, blodsockret är till o med redan bra.. =) O jag ska städa ur allt sjukt ur huset tänkte jag!=) Små grabbarna verkar *peppar,peppar* ha klarat sig!! Pappan jobbar idag, for redan vid fyra imorse.. Det är kul med egenföretagande. Ajjemän.
Vad tusan ska vi roa oss med här hemma hela helgen då? Isolerade? När man är piggelin!?
Är ju inge snowracerväder heller, eller ja knappast nå väder att vara ute i överhuvudtaget!
Vad hände liksom, i Onsdags var det -22 och idag +2 !? Jaja..
 
Näe, göra iordning Arwid för en liten nap i vagnen kanske.. Edwin kom ju och väckte oss vid sex imorse.. Gaah. UNGE! Ja, Arwid fick ju givetvis somna om då.. Men n här morsan, får då inte sova förrän till kvällen! Tur jag somnade före tio igårkväll! ;)
 
Vad gör ni för roligt i helgen?
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0