♡ Shoppa online på Bokrea

Jag vet ju inte om ni tycker om att läsa.. Men jag gillar att läsa böcker, när jag var yngre kunde jag läsa hur mycket som helst.. Har jag börjat läsa en bok, så plöjer jag oftast igenom den nonstop. Kan liksom inte sluta..
Med två små barn hemma, blir det inte så mycket läst kan jag ju ärligt säga.
Mer än barnböcker då, förstås! ;-)
 
Året bokrea börjar ju nu den 25:e och jag har tänkt att uppdatera vårat hembibliotek lite.. Redan nu går det ju faktiskt att förbeställa böcker.. Så jag har hittat lite allt möjligt! Några böcker till Edwin o Arwid, några till Lowa.. Nån i pocket till mig, en ljudbok till Jesper.. O likaså en ljudbok att ha i bilen till barna! =)
Dom ska levereras vecka 9.. Perfekt inför kommande sportlov! ;)
 
Dessa har jag klickat hem/ förhandsbokat.. O jag har gjort det HÄR!
Passa på o fynda, nu när det är så billigt vettja!
Fraktfritt på alla ordrar över 99:- har dom också! =)
 
Dom här blev det till Lowa..
       
 
Till Edwin, o Arwid också förstås!
       
 
 
O dessa i pocket till mig! =) Status 12, som cd till Jesper också!
   
 
Allt för totalt 366:- Det tycker jag är heeelt okej! =)
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0