♡ TIPS!

Alltså, jag måste bara få tipsa om den HÄR hemsidan/webbshopen! Satt ju som jag skrev i mitt förra inlägg, och kikade på parfymer.. O funderade på att beställa en till min sambo! Vilket jag gjorde då, i tisdags alltså! Tisdags mittidagen, och IGÅR kom den i brevlådan! Alltså, 24 timmar efter att jag beställt den! Sinnessjukt, hur fort det faktiskt kan gå att handla online! =)
O då bor jag ju dessutom i Norrland! ;-)
 Jag har ju beställt parfym därifrån förut, och alltid varit väldigt nöjd. Både med priser, och med snabba leveranser! Men den här gången, måste det ha varit rekord! =)
 
Brevlådan var förresten överfull igår, tackkorten kom äntligen också. Den leveranstiden är jag inte riktigt lika imponerad över, även om det inte tog jätte lång tid! Men allt är ju relativt! ;)
 
Snabba leveranser är ju verkligen guld, framförallt när man som jag har det lite sisådär med framförhållning emellanåt! ;)
 
Nåja, ville mest bara tipsa om det just nu! För nu måste jag ta tag i handlingsbeställning innan något annat!
Så det kan hämtas imorgon..

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0