♡ De där med belysning,och lampor..

Yeeey! Tror jag hittat en webbshop med hyfsade priser, och fina lampor! :)
HÄR hittar ni den! =)
 
 
Har hittat två olika fönsterlampor, som jag funderar på..
 
    eller 
 
Hittade även en himla fin lampa, som skulle va fin på Arwids rum.. Med bilar på! :)
 
 
 
Alltså, det fanns himla mycket fina, olika lampor där.. Så, vi får väl se vad vi hittar på! Skulle ju ha haft nå bra i taket,i tvrummet också! Tror vi vill ha plafonder där faktiskt! Även om den här skulle vara läcker!
 
 
Fanns på rea nu för 550:- såg jag, nersatt ifrån 2698:- så det var inte dåligt!!
 
Dom här var ju också läckra!! :)
 
           
 
 
Fanns ju sjukt mycket olika,och otroligt fina taklampor där.. O HÄR kommer ni direkt till dom! :)
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Fan vilka snygga lampor! Själv är det många från ikea hemma hos mig!
Bilder finns på min blogg :)

Svar: Älskar den som va ifrån blomaffären! ! 😍 Säljs dom fortfarande! ? :)
Joanna

2015-01-19 @ 19:48:48
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0