♡ Fix!

Igår blev det ett källa rännande!  Började på jysk, med att hämta hyllan till Lowas rum!  Blev en till något mindre hylla till Arwids rum när vi ändå var i farten.. 😉 
 
For till Krokom o gratulerade Momma Marianne, med semlor och en liten blomma! 🌼
 
Sen for vi mot  Orrviken, hämtade storkille sängen till Edwin, och  sprang in hos morfarn.. Sa hej o fick med en massa kläder hem till Edwin.  Sen hälsade vi på LillIngrid med en försenad julklapp o fick lite fika!  Hennes skorpor alltså!  Mmmm... 😗
 
Sen avslutade vi turnén med att bli bjudna på middag hos Farfarn och Eva!  ♡ 
 
Idag startade vi med sovmorgon, som så bör en söndags morgon!  😎 Efter en brunch, blev det filmmys i soffan! Sune på bilsemester!  Helt okej film! 
 
Nu har vi hållit på o flyttat sängar, o gjort iordning på Edwin rum, med storkille sängen! Bara vi får ihop  Lowas byrå kan vi även göra klart hennes rum och Arwids!  Yeey! ! 👍
 
Arwid ja, och hans sömn! ! Gaaaaah!  Han har ju sen dag ett sovit kasst på dagarna, max 30minuter i stöten liksom.. Har tyckt att det är väl inte hela världen, eftersom han sovit 12timmar  rakt av nattetid!  Men alltså, nu sover han ju inte om nätterna heller! ! 😲
What tog dom liksom?  Att han är en otroligt känslig kille, och som har svårt att komma till ro är jag mycket medveten om! Men skulle behöva lite bra tips!? 
 
Näe, nu ska vi fortsätta här hemma! ! 😃

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0