♡ Fönsterlampor!?

Alltså, vart tusan hittar jag bra, fina och billiga fönsterlampor? O framförallt en fönsterlampa, som jag faktiskt vill ha!?
 
Sitter o slökikar, på diverse sidor online.. Men jisses vilka priser det är på en del ställen!
 
Här hittade jag en del fint.. Men innan jag köper en fönsterlampa, för dom priserna! Har hittat en annan sida, med en del fint till hemmet också..  HÄR hittar ni den!! Inte svindyra priser, och en del fint kan man nog hitta! :)
 
Trendrum har jag hittat massor av fint, som jag inte skulle ha något emot att ha hemma!! =)
 
Bland annat dessa barnsängar.. Dock inga fönsterlampor! Jaja, tillsvidare lever vi i mörker..
 
    
 
 
 
Har ni några favvo sidor, ni gärna spanar på? För att få inspiration, eller shoppa?
Inredningsmässigt, eller till kidsen!? Tipsa mig, vettja!
 
Nu ska jag förbereda klart nån sorts dinner här hemma! Hoppas på att min andra hälft snart kommer hem också, den här morsan måste duscha. Helst nyss!
 
Planer för helgen?
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0