♡ MommaMys o handlingstjorv

Jorå, vi försov oss igår morse.. Vaknade Nio, och skulle vara på BVC 10.30.. O klockan nio, vaknade alltså jag. Barnen sov så sött! Första tanken var, vi ringer o avbokar! Sen tänkte jag, äh va faan! Vi prövar, å jorå.. Vi tog oss dit! O besöket gick bra.. Blev 5månaders läkarkontroll också.. Det enda, som var "avvikande" var att han spurtat iväg, helt sjukt mycket på längden. Han är 72cm lång, lika lång som Edwin var vid 9 månader.. O Arwid är ju då, bara fem månader! Han är alltså bra mkt längre än vad Edwin var vid fem månader, men väger mindre än han gjorde.. Tänk, så olika det kan vara! :)
 
Efter snabbvisiten på BVC for vi till momman, och fick oss lite lunch! Ungarna målade lite,o bara mös på.. ♡ O sen tog vi en promenad bort på Önevägen, o lekte o gungade lite där. Lowa träffade Tilde, och stannade kvar när vi gick tillbaka till mormorn. Roligt för henne! =) På hemvägen svängde vi in på Maxi och hämtade veckohandlingen! Sjukt smidigt och skönt! =) När vi kom hem, upptäckte jag dock att vi saknade en påse.. Något frustrerande! Framförallt när man har en bra bit att åka.. Ringde dit, för att försöka lösa problemet! O vilken service!! =) En timme senare, knackade det på dörren o våran missade påse blev levererad hem! ;-) Sjukt bra bemötande!!! =)
 
 
Idag poar vi bara på här hemma.. Fnular lite på hur jag ska få till barnens rum, på bästa vis! =) Sitter o spanar på bra/roliga/fina möbler till Arwids blivande rum, och drömmer mig bort! Skulle kunna handla ihjäl mig på lekmer.. Finns så mycket fint, och roliga leksaker! Jag älskar Kids Concept serien, Industri och Star! Såå mycket jag vill ha, likaså Pumpkin serien!! Ooooh, farligt! Men det kostar ju inget att drömma i alla fall! =) Det är dock mycket rea på hemsidan nu, In och spana HÄR! vettja!  :) Vi har alltid varit nöjda med dom, bra priser och bra leveranstider! O det är ju A & O när man handlar på nätet, i alla fall för oss! ;)
Har även hittat en "ny" sida, ja.. ny för mig i alla fall.. Som heter Barnparadiset! Verkar ha mycket fint! =)
HÄR kan ni spana in den sidan!
 
 
 
          
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0