♡ Morgonmys

Jag o minsta hjärtat, morgon myser i våran säng!  ♡
 
Igår kväll/natt var det ingen av barnen som tyckte sova var en bra idé... Mamman höll på att få både ett och femton utbrott! Till sist tjur la jag mig i sängen med grabbarna.. Edwin låg o tjattra och snurra runt, runt och runt.. Vilket Arwid tyckte va tokroligt, o låg o skratta!  😯 Efter en del om o men började  Arwid på att somna, då fick  Edwin för sig att attack pussa o krama på "biiiischan ".. Say NO more! Vi somnade iallafall tillslut. Vaknade av att Lowa stod o picka på mig. . "Ja kan inte soova! !" 
Skjut mig. Sen höll hon på o tassa upp o ner, fram och tillbaka till klockan var närmare halvtvå.. Gaaaah! 
 
Näe, nu ska dom större väckas! Sista sovmorgon dagen, idag. . O imorgon är det dags för vardag, och  RUTINER igen!  Jajjemän!  😃
 
 
Trackback
RSS 2.0