♡ Sååja!

Igår tog jag o grabbarna o städade undan julen!! Gruvensamt, då det liksom är såå mysigt! Meeen, förbaskat skönt när det väl är gjort! =)
 
Just nu fattas bara en tulpanbukett! :)
 
Alltså, det här med belysning också ja.. Gaaaah! Vi skulle behöva betydligt bättre belysning i tvrummet.. Någon annan lampa till köksfönstret! O lampa till Lowas fönster.. Vägglampa till Edwin osv, osv..
För att inte tala om hallen, där är det liksom kolmörkt! Om inte taklampan är tänd då.. o den lysknappen är ju så förbaskat dumt placerad så det finns inte! Dom flesta lysknappar och eluttag i det här huset är förresten sjukt lustigt placerade! Ingen logik alls i det liksom!?
 
Tror jag ska dra en seriös kik på DEN HÄR SIDAN! O kolla om jag hittar nå bra lampor, till bra pris!
 
Idag har vi dansat, o Edwin har skrattat så han kiknat.. Älskade härliga unge! ♡ Den här lilla missnöjda minin, har faktiskt också varit riktigt go å glad! =) Så jäkla härligt! =) Har t.om hunnit med att göra fröknäcke! Muuums!! =)
 
När pappan kommer hem, så ska jag ta med Lowa o fara in till stan tänkte jag! Åka o köpa en skrivbordsstol till henne, som jag hitta på en Köp&Sälj sida på fejjan! Peeerfekt ju! =)
Ska på Clas Ohlson, o byta en kaffebryggare också.. Osså blir det veckohandlingen på Maxi! O storhandla med bara Lowa är ju oftast rätt roligt t.om! :)
 
Jahopp, nu vakna Arwid, efter sin klassiska tiominutersovning!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0