♡ Surfa nattetid?

Det här med att surfa nattetid är väl kanske inte super bra!  Men att surfa nattetid i värsta julruschen var ju faktiskt toppen!  Min syster, och pappan i familjen fick bägge jätte fina julklappar.. Halsband, som jag hittade  HÄR! Safira heter butiken /företaget!  O jag är iallafall sjukt nöjd!  Bra priser, och sjukt snabb leverans!! O det är ju så jag vill ha det! ! 😉 In och kika vettja! :)  Jag har hittat hur mycket fint som helst, som Jag vill ha.. Trist att det är så länge tills jag fyller år bara!  
 
 
O jag älskar att leta bra priser, rabatter osv. . Att hitta bra grejer, och sen utnyttja diverse rabattkoder  osv, för att få ner priserna! ;) Jaa, jag är likadan när jag handlar mat!  😛 Avskyr billiga skit grejer,  och diverse billiga märken vad det gäller mat!  Men man kan ju faktiskt komma billigt undan utan att köpa eldorados makaroner, som ett exempel! 😜
 
 
Min kära vän Mikael som var här häromdagen, hade beställt en ny tvbänk på nätet.. Och tipsade mig om den HÄR sidan.. Fanns ju riktigt mycket roligt även där! =)
 
Tänk om man ändå kunde ha obegränsat med dollars, Huuur gött skulle inte det vara!? =)
 
Lånade en bild ifrån hemsidan, men det var i alla fall ett sånt här halsband pappan i familjen fick! Med våra namn på! :)
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0