♡ Tandläkaren ja..

Ja, jag ska ju då alltså snart trotsa min största rädsla typ.. Och gå till tandläkaren imorgon...
Om jag är nervös? Något helt sinnessjukt! Hoppas på bra med lugnande.. Så det åtminstone går att se vad som måste göras, och hur vi ska börja i alla fall! Alltså, att kräkas i typ två år.. Är inte sådär jätte bra för tänderna. Fy faasen vad jag kräktes under graviditeterna med grabbarna! Huua!
 
Har läst om en klinik i Göteborg också, som verkar bra. Där jobbar dom mycket med tandvårdsrädsla.
Jag skulle vilja bleka mina tänder, och sätta en liiiten mini diamant i nån tand. Nångång i framtiden, om jag har några tänder kvar.. Den som lever får se.. Men jag tycker ju att det är så fint! =)
 
Just nu känns bara det att ta sig till tandläkaren, som världens jätte projekt. O jag är seriöst livrädd..
På riktigt jag är snart 30 år gammal, och grinar som ett litet barn innan jag ens kommit in i ett behandlingsrum.. Huua! Gick ju faktiskt på KBT ett tag, med en kvinna vi kan kalla Babsan. Med Babsan gick allt bra, till slut.. Men bara med Babsan, kom en tandläkare o skulle kolla vad "duktig" jag blivit, så låste sig allt igen. O det blev kaos..
Jomensåatte..
 
Någon som prövat lustgas hos tandläkaren? Tyvärr är det ytterst få tandläkare här i stan, som har utbildning för att jobba med det.. Mycket synd!
 
Näe, någon dag ska jag kunna gå själv till tandläkaren, och eventuellt med bara lite lugnande..
 
Kliniken i Göteborg då.. Den hittar ni Häär!

Era tankar..
Postat av: TiNA

Går inte kommentera nyaste inlägget...
Men bravo på käftis... och sen har jag en bild på dig och en gräsklippare sen ca 2008, sist du klippte gräs va? ♡

Svar: HahaHA! ! Nu var du allt rolig. . 😛 Jag klippte fan gräs, och körde grästrimmer, senast i somras! ! Varmaste sommarn i mannaminne, och höggravid, DESSUTOM! ! 😤😘
Joanna

2015-01-13 @ 15:50:47
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: TiNA

Jajaja! Finns det bevis på de då 😉 ne men så äre väl å äga hus antar jag! Tur jag hyr 😝

Svar: Haha.. Tror faktiskt att det finns bildbevis.. Åtminstone när jag gick med grästrimmern! ;-)
Joanna

2015-01-16 @ 15:22:00
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0