♡ Ett inlägg

Ett inlägg i veckan, ja mer än så verkar jag ju inte hinna med.. Haha!
 
Alltså, egentligen så har jag massor jag vill skriva om.
Tankar o känslor, som bubblar. På gott och ont.
Och om vardagliga saker, som jag liksom bara vill pränta ner.. Det går sådär, måste jag ju erkänna..
 
Just nu är jag på jobb, och det är lugnt så jag kan passa på att slösurfa, göra klart handlingsbeställning, kika på födelsedagspresent till Arwid. (Jag tror förövrigt han ska få en likadan fåtölj, som hans bror fick när han fyllde 1 år..) O massa annat!
Förövrigt hur sjukt som helst, att våran minsta lilla bebis blir ETT ÅR.. Jisses!
 
Jag har apropå år, blivit ett år äldre också.. O nästa år, då blir jag bannemig 30 år.. Känns sjukt märkligt, förut kändes 30 som såå gammalt. Nu känns det liksom inte så längre! ;)
 
Min födelsedag, infann sig i år, på årets hittills finaste dag. O varmaste! =) Jajjemän, så himla underbart väder.
Mamma o Mormor kom på förmiddagen, o blev kvar större delen av dagen. Osså, kom Carro och Millie,samt Rebecka o fikade på dagen. Efter middagen, kom Svärfar&Eva, samt Pappa&Karin.
Jag blev bortskämd med fina presenter. O avslutade dagen med att olja altanen.. Jojo, man kan ju inte bara förlusta sig..
 
Kvällen innan jag fyllde år, blev jag huxflux upphämtad och meddragen av Mina älskade Järnladies.  ♡
Vi picknickade o mös, vid en sjö på en brygga och surrade strunt i flera timmar!
Så himla värdefullt!! O det betydde otroligt mycket!  ♡ ♡ ♡
 
I lördags  var vi bjudna på 30årskalas. Jag skulle gå, och Jesper vara hemma med grabbarna.
Men, jag klarade inte av det.. Det gick liksom inte.
Jag fick ångest. Jag ville verkligen dit, då jag verkligen såg framemot att fira födelsedagsbarnet, träffa folk, umgås och ha roligt. Utan barn osv..
Men jag fixade det inte..
 
När jag insett att jag inte skulle ta mig iväg, så tänkte jag i alla fall åka dit senare på kvällen. Bara säga hej och grattis liksom. Det gick inte heller.
Efteråt känns det så himla dumt.
Vad skulle vara så hemskt med att åka dit? Jo, ingenting säger mitt rationella tänkande.
Det är dock sällan, det överensstämmer med mitt mående. Tyvärr.
 
Jag är dock väldigt nöjd med lördagen ändå, då jag fick köra massa fyrhjuling, skratta o mysa.  ♡
I söndags fick jag världens sovmorgon. Jag vaknade 11.15.. Det är skönt att sova, absolut.. Men jag ogillar ändå på nåt sätt att sova bort halva dagen.. Va fasen, vi brukar äta lunch den tiden ju.
 
Aja, pappan som skulle skruva hela dagen höll sig hemma. Vilket var gött! Mikael o Millie kom o fikade, o sen fick vi även sällskap av Sara, Robin och Rudi! :) Himla mysig dag, rakt igenom!  ♡
När vi ätit middag, och sällskapet åkt hem for pappan och skruva. Jag o grabbarna skulle göra tidig kväll, o somna framför en film hade jag tänkt.. Var tydligen bara jag som tänkte så... Vidare förklaring känns bara överflödigt.
 
Igår hämtade jag äntligen hem Lowa. Som kom med tåget, efter en lång helg i Stockholm, hos mostern tillsammans med mormorn! Edwin som hade somnat, o sovit två timmar alldeles innan middagen fick följa med och hämta syrran på tåget! O det ögonblicket, o den kärleken mellan dom två alltså. Oslagbar!!!  ♡ ♡ ♡
Så himla lycklig var Edwin, som han saknat sin syster. O Lowa var också väldigt glad att träffa sin jobbiga lillebror! Så pass, att hon tyckte han skulle sova med henne! ;)
 
Skönt att ha henne hemma, igen. O familjen är komplett!  ♡
 
Är jag piggelin, och inte dödstrött imåra så tänkte jag överraska mina barn med en tur till Östnårbuan, och barnens dag där. Ifjol var vi dit, och det var himla mysigt! :) Massa djur, o roliga grejer för barn i alla åldrar!
Bara hålla tummarna, att vädret är fint också!
När jag for till jobbet, kikade ju solen fram.. Så pass att jag var tvungen o använda solglasögonen, för o överhuvudtaget se nånting! =)
 
Annars får vi väl roa oss, med förberedelser inför helgen..
Jag gjorde faktiskt både kolasnittar, och nougatrutor idag, och Lowa gjorde en rejäl laddning med chokladbollar! =) Sen har vi permjölskakor hemma som mamma varit snäll o bakat!  ♡
Tänkte göra en sats med bullar också!
O Lowa ville också baka nåt mer, så vi får se vad det blir..
Är ju lite sugen på att baka drömmar faktiskt!
Osså blire ju tårta, samt smörgåstårta förstås!
Så fika ska det nog finnas till 30åringen i huset..  ♡
 
Nu ska jag roa mig med lite korsord, som pappsen var snäll o fixade till mig!
 
Bjussar på en bild från igår, då jag faktiskt tog o knölade ner bägge grabbarna i vagnen för en hurtig promenad! ;) Arwid han somnade fort, o Edwin han surrade nonstop heela rundan! ;)
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0