♡ Mosig

Jag är alldeles mosig i huvudet.. Arwid somnade oväntat fort och enkelt ikväll.. Likaså Edwin. O det är fasen en dröm när man är själv hemma med barnen.. 😊 
Ni som har barn, hur går era nattningar till? :)
Även jag slumrade till kanske jag ska erkänna. Bara en kort stund dock, sen kikade jag o Lowa på Sofias Änglar. O alltså jag klarar inte att se ett enda avsnitt av det,utan att tårarna rinner. Så många hemska och tragiska livsöden det finns. 😢

Edwin har vaknat o gråtit nåt alldeles hemskt.. huffa! Han har de jobbigt med växtvärk stackarn.. Efter lite massage somnade han iofs om,så nu håller jag tummarna att natten blir lugn. Den här morsan är ju som sagt helt mosig i huvudet , o lite huvudvärk smyger också sig på.. 
BLÄ.. 😣

Imorgon har jag beställt bättre väder,  det ska ju vara sommar nu.. Om man läser i almanackan iallafall. Misstänker ju dock att Norrland inte riktigt följer kalender vad det gäller årstiderna. Men med lite tur är sommaren här tills min födelsedag iallafall!





Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja du våra nattningar är oftast kaos, men jag hoppas på bättring när flytten och allt är klart och dom kanske vill börja sova på sina egna rum (önske tänkade så det sjunger om det men hoppas kan man alltid)
Det går alltid lättare om Aila får lägga sig själv men det går sällan när jag är ensam för då stör Isak men att lägga dom samtidigt tillsammans går inte heller för dom trissar upp varandra hela tiden och jag blir knäpp och sur :P
Men det är väl lite så att vara barn ;) allt för att reta sina föräldrar fast dom inte tänker så dom vill ju bara leka och vara uppe så länge som möjligt!

Svar: Härligt att ni äntligen ska få flytta dit ju!!:)
Angående nattningarna, så känner jag lite att så fort man fått till en bra rutin som faktiskt funkar, så kommer en ny förbannande fas,osså blir de kattskit av allt igen! 😂

Joanna

2015-06-02 @ 21:44:13
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0